محصولات مرکز کامپیوتری نور

محصولات مرکز کامپیوتری نور
به یاری خدا، مجموعه‌ای از نرم‌افزارها را به دوستان عزیزم معرفی می‌کنم و مطمئنم که این مجموعه برای کسانی که اهل تحقیق و مطالعه هستند، بسیار ارزشمند است. مرکز تحقیقات کامپیوتریِ نور مجموعۀ عظیمی از کتاب‌های فارسی و عربی را در زمینه‌های گوناگون، به شکل نرم‌افزار، در اختیار پژوهشگران قرار داده است. محصولات این مرکز غیر از اینکه مبتنی بر متون معتبر هستند، از امکاناتِ جستجو، در حد بسیار عالی برخوردارند و از امکاناتی مانند انتقال به یادداشت و ذخیره کردن و لغت‌نامه و نظایر آنها هم بهره‌مند هستند. برخی از این محصولات عبارتند از:
۱) تاریخ ایران اسلامی
۲) جامع التفاسیر
۳) طب
۴) تُراث
۵) مثنوی معنوی
۶) حافظ
۷) شاهنامه
۸) عرفان
این نرم‌افزارها نوعاً غالبِ کتاب‌های فارسی و عربی را در خود دارند؛ برای نمونه نرم‌افزار مربوط به «تاریخ ایران» متن کامل تاریخ‌های عمومی و تخصصی، از قبیل تاریخ طبری، تاریخ ابن اثیر، تاریخ جهانگشای جوینی، روضه الصفا، ناسخ التواریخ، راجه الصدور و ده‌ها کتاب دیگر را در اختیار شما قرار می‌دهد. تا جایی که می‌دانم این مرکز بیش از هفده هزار عنوان کتاب را به شکلی دقیق، با امکاناتِ فراوان، به صورت نرم‌افزار درآورده است. غالب این نرم‌افزارها بسیار ارزان هستند و زیر سی هزار تومان قیمت دارند. مرکز نور در غالب شهرهای ایران فروشگاه دارد. آدرسِ مرکزِ فروش این مؤسسه در تهران این است:
تهران – خیابان کارگر شمالی – خیابان شهید مظفری خواه – نبش کوچه چهره گشا – معاونت تهران مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی
تلفن: ۸۰-۸۸۳۳۳۲۷۶ – ۰۲۱

با دیدگاهتان به اثربخشی متن کمک کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *